30 Kasım 2015 Pazartesi

NELER İZLEDİK/15...


  Mutlu huzurlu güzel haftalar herkese... Ben bugün ay sonu olması nedeniyle oldukça yoğun bir şekilde işlere gömülüp pazartesi sendromunu doyası ya yaşadım. Mesainin bitmesine sayılı saatler kala bir soluk almak adına hemen iki satır yazmak istedim. Yoğun ve güzel geçen bir hafta sonunun ardından yazmamak olmazdı. Cumartesi misafir ağırlayıp, pazar çok sevdiğim bir arkadaşımız için ufak bir organizasyon hazırladık ve ardından da güzel bir nişan.  Ama ben size bugün bunlardan bahsetmeyip cumartesi akşam izlediğimiz Labirent: Alev Deneylerini öveceğim :) :) 





Eylül ayında ülkemizde vizyona girdi yanlış hatırlamıyorsam Labirent filminin 2.'si. İlkinide oldukça beğenmiştim ama bu film gerçekten açık ara çok etkiledi bizi. " 2014 tarihli roman uyarlaması bilim kurgu aksiyonu Labirent: Ölümcül Kaçış'ın devamı olan filmde, kapana kısıldıkları Labirent deneyinden kurtulmayı başaran gençleri bu sefer dış dünyada hiç de ummadıkları tehlikeler bekliyordur. Kıyamet sonrası bir manzarayla karşılaşan ve bir şekilde 'değerli' olduklarına inanan gençler, kendileri için hazırlanan planların ikinci aşamasına geçtiklerinden haberdar değildir. Serinin bu bölümünde Thomas ve Kayranlı dostları şimdiye kadarki en zorlu mücadelelerini vermek zorundadır: İsyan olarak bilinen gizemli ve güçlü organizasyon hakkında ipuclarına ulaşmak. " Gerçekten çok güzel bir film olmuş bazı sahnelerinde oldukça gerilip hadi ama dedik :) bitmesini istemedim kesinlikle. Devam filmini merakla bekliyorum. Ama dayanamayıp kitapları sipariş edeceğim sanırım :) İmbd den 6,6 almış film. 


  Siz en son neler izlediniz... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder