4 Kasım 2015 Çarşamba

VURUR YÜZE İFADESİ, PİJAMA PARTİSİ BÖYLE YAPILIR BİRTANESİ...


    28 Yaşında pijama partisi yapılmaz diye bir kural yok değil mi :) Olsa da fark etmez biz yaptık bile :) 29 ekim tatili fırsat bilip 2 muhteşem arkadaşımla kalmalı bir ev partisine karar verdik. İşi biraz daha büyütüp ufak bir organizasyon yapayım derken iş pijama partisine döndü. İyi ki de dönmüş ben yaparken eğlendim kızlarda görünce :) Tabii ki böyle güzel bir organizasyonu sizlerle paylaşmadan edemezdim. Belki bizim gibi büyük kız çocukları da böyle bir parti yapmak ister :)





Öncelikle hazırlık aşamasından başlıyorum. Taçları ve diğer bütün süslemeleri Sakarya da Tunç süs evinden aldım (her zamanda oradan alıyorum). Taçlar bana çok boş gibi geldiği için evdeki kurdelelerle birazcık renklendirmek istedim. 







Düz beyaz karton çantalardan aldım içine minik hediyeler koymak için. Ama onlarda çok düz gelince :) eşim saolsun üstlerini keçeli kalem ile renklendirdi. Bende kurdele renklerine uygun tüller aldım ve çantaların içine uygun keserek içlerine hediyeleri koyup süsledim. 


Çantanın içine koyduğum minik hediyeler. 







Bar masamızı parti için hazırladım. Ojeler, maskeler, çerezler falan filan... Oldukça güzel bir masa oldu bence. Odayı da renkli süslerle süsledim ve partiye hazırlandım :) :)






Hediye hazırlayan sadece ben değilmişim :) Kızlarda elleri kolları dolu geldi. Pofidik terlikler, çikolatalar, dilek kurabiyesi, makyaj çantası, kolye, tontiş anahtarlık ee daha ne olsun :) Pijama partisi sayesinde hediyeye doyduk valla :) 


Eeee eğlendikte :) 

   Dediğim gibi ben hazırlarken de çok eğlendim sonrasında da. Can arkadaşlarınız varsa böyle bir fırsatı kaçırmayın ve eğlenmeye başlayın :) Hazır haftasonu da gelmişken...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder