21 Ekim 2015 Çarşamba

NELER İZLEDİK/13...


   Hafta sonuna yaklaşırken size güzel bir film önerisinde bulunmak istedim.Vizyona gireli çok olmadı izlemeyenler varsa kesin izlesin derim; MARSLI... 


Matt Damon a karşı çok kararsızımdır. Bazı filmlerine bayıldım, bazılarını ise hiç beğenmedim. Ama bu filmi bence açık ara onu sevmem için yapılmış :) Görev için Marsa giden 6 astronot ve bir fırtına sonucu öldü sanılarak geride bırakılan Mark Watney. Hayatta kalmasının yanı sıra Marsta yaptıkları, kurtulma ve kurtarma çabaları... Ben filmi izlerken her şeyi o an yaşamışım gibi hissettim. Geri kalan ekip arkadaşlarının Mark'ı kurtarma sahnesi favorim tabii ki. Gerçi oldukça fazla favori sahnem var :) Matt Damon ın oyunculuğu ve Mark karakterinin coll tavırları beni benden aldı ayrıca :)  Film bir Yıldızlararası kadar olmayabilir ama kesinlikle bu yıl izlediğim en iyi film.


Film İmdb den 8,3 almış bence az bile :) Uzay filmlerini seviyorsanız veya sevmiyorsanız da izleyin derim.  Kısacası izlemeyen varsa izlesin :)

   Hepinize şimdiden iyi haftasonları diliyorum... Hiç bir yerde tek başınıza kalmak zorunda olmadığınız günler... :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder