25 Haziran 2015 Perşembe

NELER İZLEDİK/10...

    Ramazan dolayısıyla paylaşımlar biraz azaldı normal olarak. Ne alışveriş yapılıyor ne film izleniyor varsa yoksa uyku ve yemek :) Ama bugün sizlerle geçen haftalarda izlediğim ama  yazısını yazamadığım bir filmden bahsedeceğim. Uzun zamandır bu kadar güzel bir film izlemedim diyebilirim. Çok güzel ve etkileyici bir film... CHAPPİE




Yakın bir gelecekte geçen filmde robotlardan oluşan bir polis ordusu, insanların güvenliğini sağlamakla görevlendirilmiştir. Ancak bu robotlardan bir tanesi olan Chappie bir gün kaçırılır ve yeniden programlanır. Bu andan itibaren dünyanın ilk düşünebilen ve hissedebilen robotu olan Chappie, artık otoriteler için bir tehdit olarak algılanmaya başlamıştır ve bir an önce yok edilmesi gerekecektir. ( sinemalar.com ) Filmde benim bilmediğim bir müzik grubu de yer almış bence oldukça başarılılar. Film hakkında olumlu olduğu kadar olumsuz eleştirilerde var. Özellikle ben Hugh  Jackman'ın oyunculuğunu pek sevmedim bu filmde belki üstlendiği kötü karakterli rolden dolayı da olabilir. 
Film muhteşem bir bilim kurgu değil veya fantastik bir filmde değil tam olarak katagorilendiremeyeceğim tatlılıkta hem yumuşak hemde vurucu sahneleriyle hem aile filmi hemde yarı aksiyon yarı dram :) :) Ortaya karışık anlayacağınız... Ben bir izleyin kararı siz verin derim... 

    Hepinize mutlu hafta sonları mutlu ramazanlar mutlu iftarlar mutlu sahurlar :) :) 

   



2 yorum:

  1. Güzele benziyor en kısa zamanda izleyeceğim kaleminize sağlık

    YanıtlaSil