12 Haziran 2015 Cuma

NELER İZLEDİK/10...

   Bu hafta ne yeni bir şeyler aldım ne de gezdim :) Çok saçma sapan bir hafta geçirdim diyebilirim. O yüzden sizlerle de pek bir şey paylaşamadım. Ama hafta sonuna girmeden bu hafta izlediğim filmleri paylaşıp fikir vermek istedim sizlere.  birini çok sevdim birini hiç sevmedim biri de eh işte :) Hazırsanız buyrun başlayalım...


Bu filme ba-yıl-dım izlemeyen varsa mutlaka izlesin. Film Mark Zusak'ın aynı isimli kitabından beyaz perdeye 2013 yılında taşınmış. 2. Dünya Savaşında ki Nazi Almanya'sınında küçük bir kızın 
Yahudi birini gizlemesi ve onunla kurduğu arkadaşlığı, ailesini anlatıyor. Filmin konusuna ayrı bayıldım, oyunculara ayrı bayıldım. imdb den 7,60 almış ben 9 verdim :) İzleyinnnn


Johnny Depp beni benden aldı bu filmle... Bu kadar kötü bir filmini izlememiştim sanırım. Konusu kötü oyuncular iyi olmasına rağmen kötü... Hiç bir şey anlamadım. Çok zengin bir adam ama sanat eserleriyle ilgileniyor ve kaybolan bir tabloyu bulmak için uğraşıyor. İçimden anlatmak bile gelmedi filmi gerçekten. İmdb den 5,5 almış film. Ben puan bile vermiyorum. 


Focus filmine bence Will Smith çok yakışmış gerçekten çok beğendim. Resmen sahnelerini dolduruyor. Filmin ilk 20-25 dakikasına bayıldım diyebilirim aslında film oldukça güzel ama sonları neden bilmiyorum sevmedim. Ama izlenmeye değer bir film. Hırsızlar dolandırıcılar herşey bu filmde. Nicky (Wıll Smith) usta bir dolandırıcı ve genç ve güzel bir kadınla tanışıyor ve bazı şeyler yolunda giderken birden Nicky tarafından her şey durdurulur. 3 yıl sonra bu güzel kadınla tekrar karşılaşır ve.... İzleyinnn :) 

   Güzel mutlu hafta sonlarınız olsun efendim inşallah... Bende sizlerden gelecek film yorumlarını bekliyorum... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder