1 Haziran 2015 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ HAFTAM...

   Günler, haftalar, aylar geçti ve ben koca bir yaşı geride bırakıp merhaba 28 diyeceğim 2 gün  sonra. Az buz değil valla yaşlanıyorum :) Yinede her yaşın bir güzelliği var bende en güzelinde olayım bu yaşımda inşallahhhhh :) amin... 

   Eee doğum günüm gelince sevgili kocamı aldı bir telaş :) Geçtiğimiz haftanın her günü yeni planlar yeni fikirlerle geçti. Tatil planları yapıldı iptal ettik, onu mu alayım bu mu lazımdan denildi olmadı en sonunda evde istediğin bir yeri değiştirelim dedi :) Bende bu fikri kabul ettim önce banyo dedim ama hem beğenemedim hem fazla alternatif yok hem inşaat uğraşmak istemedim. Sonundaaaa salonda karar kıldım ve yeni bir televizyon istedim ee televizyon alınınca tv ünitesini de değiştirmemiz gerekti. Cuma günü televizyonumuzu aldık ama henüz teslim edilmedi. Cumartesi de kocamın aklına esti ve İstanbu'la İkea ya gittik. BEsta tv sehpalarından istediğimiz ölçüde çizdirip aldık. Birde Stradivarius'dan minik hediyeler aldı kocacım :) :) Tabii sadece bunlarda değil bende kendime cuma günü Sakarya da yeni açılan avm den ufak tefek hediyeler aldım :) Başkalarının almasını bekleyecek değildim ya kendi işimi kendim gördüm :D 


Kocamın seçtiği çanta ve cüzdan ve benim seçimim kolye. 



İnternet sitesinde bu bardakları görünce bayılmıştım. Açılışa özel avm de %50 indirim olunca kaçırmadım. 


English home da bu tabakları görünce dayanamadım hepsinden birer tane aldım :)


Yüz havluların da %50 indirim vardı kaçırmadan 2 tane kaptım. 


Buda yeni tv sehpamız. Henüz tan olarak işi bitmedi ama bu haliyle bile bayıldımmm :) :) İkea nın ürünlerinin kurulumu kolay hem de gayet uygun fiyata fonksiyonel ürünlere sahip olabilirsiniz. Tv sehpası  120 cm'lik 3 parçadan oluşuyor. Uzun olması salonumuzu da büyük gösterdi bence. Evinizde ufak değişiklikler yapmak istiyorsanız kesinlikle ikea'yı tercih edin.  



     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder