31 Mart 2015 Salı

UFAK BİR ESKİŞEHİR GEZİSİ...

    Geçen hafta iş dolayısıyla günübirlik Eskişehir'e gittim. Daha önceki gittiklerimde gezme fırsatım olmamıştı. Ancak bu sefer 1 saatte biten işlerim saolsun gezmeme fırsat verdiler. Gerçi bir güzel grip olup döndüm Eskişehir den ama keyifli geçti diyebilirim. 





Odunpazarı' nın güzel evleri... 



Birbirinden güzel dükkanlar var Odunpazarında evlerin alt katlarında. Bu cam atölyesi de onlardan biri. Kendimize ufak hediyelerde aldık bu dükkanlardan :)







Odunpazarı evlerini gezdikten sonra hemen yakınında yer alan balmumu müzesinide gezme fırsatı bulduk. 


Ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk... 


Aziz Nesin



Kemal Sunal


Adile Naşit


Aşık Veysel. 

    Bir günde ancak bu kadar gezmeye fırsatımız oldu. Aslında birde Su altı dünyasını gezdik ama İstanbul'daki akvaryumdan sonra pek beğenmediğim için fotoğraf çekmedim. Güzel bir gezi oldu yinede tabii birde hasta olmasaydım... Haftasonuda bir doğum günü partisi hazırladık onunla ilgili yazıda inşallah iyi hissedersem cumaya sizlerle. 

    Kendinize çoookk iyi bakın hasta olmayın, bol bol meyve yiyin ve bol bol gülümseyin... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder