9 Mart 2015 Pazartesi

EVİM EVİM GÜZEL EVİM...

   Evim evim güzel evim... Her kadına evi ayrı güzel geliyordur, eviyle ayrı aşk yaşıyordur muhakkak. Ama ben apayrı bir aşk yaşıyorum evimle. İstanbul'dan Sakarya'ya taşınmak gibi radikal bir karar almadan önce eşimle aile ziyareti sırasında şuanda oturduğumuz siteye gelip öylesine evlere bakmış ve ben eve ilk görüşte aşık olup mobilyaları bile hayalimde yerleştirmiştim.Taşınacağımız da kesinleşince başka bir yere bakmadan aşık olduğum eve taşındık (kocacım sağ olsun :) ). 2 senedir evi istediğimiz gibi yavaş yavaş dekore ediyor ve yeni eşyalar alıyoruz. Çok keyifli ve eğlenceli bir evimiz var bence :) Hem spor hem klasik ya evime bayılıyoruummm :) 

      Evden bu kadar bahsetmişken internette görüp denemek istediğim bir kaç dekorasyonu hayata geçirdim ve sizlerle de paylaşmak istedim. Bakalım bakalım.... :) :) 


Öncelikle internette böyle bir resim gördüm ve bu antre girişini çok beğendim. Ama renkler çok iç karartıcı olduğu için tam tersini düşünerek beyaz ve renkli çerçeveler düşündüm. 



Renkli çerçevelerden elimde mevcuttu bir kaç tanede ikea ya gittiği zaman eşim alıp geldi. 


Antremizin eski hali böyleydi. Kitaplığımızı bu şekilde kullanmıştık. 


Veeee nacizane bizim hazırlamış olduğumuz antre. Hala bir iki eksiği var ama onlarda ikea ya gidene kadar :) Askılık ve dekoratif bir kaç ürün daha alınacak. 


Bank konusunda eşimle bir türlü karar veremeyince üst katta ki  sehpamız geçici olarak bank görevini üstlendi :) Üstündeki yastıklarda İkea kumaşlarımızla anneciğim sağolsun geldiğinde elyaf alıp dikti. 


Çerçevelerimiz şimdilik bu kadar. Ama biz duvarı komple kaplamayı düşünüyoruz. İlk ikea alışverişimizde yenileri alınacak. Renkli güzel bir giriş oldu bizce. 


Diğer bir dekorasyon önerisi ise kitaplık olan merdivenlerdi :) Görür görmez bayıldım tabi. Bizim evin merdivenleri bu kadar geniş ve çok değil o yüzden tam bu şekilde olmasa da hoş bir görüntü yakaladık diye düşünüyorum. 




Ben baya bildiğiniz sıra sıra dizmişim kitapları :) ama napıyım bence böylede gayet güzel görünüyor. Siz ne dersiniz? 

    Evimizden 2 küçük dekorasyon çalışması paylaştım sizlerle umarım beğenmişsinizdir. Beğendiysenizde beğenmediysenizde öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. 


    Herkese mutlu huzurlu güzel haftalar diliyorum.... 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder