19 Mart 2015 Perşembe

ASLINDA ONLAR BİRER DOLAP...

    Ev dekorasyonunda değişik objeleri farklı şekillerde ve amaçlarda kullanmayı seviyorum, kullananları daha çok seviyorum :) Kendimce bende elimden geldiği kadar bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama pek fazla mümkün olmuyor. 
   
      Bugün evde ne değişiklik yapsam diye bakınırken aklıma giysi odasını değiştirmek geldi. Çok toz olur endişesi gütsemde yinede açık sistemler çok hoşuma gidiyor. Bu tarz sistemleri ve projeleri incelerken bazı DİY projeleri gördüm ve gerçekten bence hepsi birbirinden hoş çalışmalardı ve sizlerle de paylaşmak istedim her zamanki gibi. Ben yazımı bitirdikten soda bol köpüklü sade bir Türk kahvesi içeceğim size de okurken tavsiye ederim :) 

       Öncelikle beğendiğim Diy projelerini paylaşıyım. 



Giysi odasında pek olmayabilir ama evin girişinde daha minik olanı güzel olabilir.


Çok kullanışlı olmasada hoş bir görüntüsü var gibi ne dersiniz?





Pantolonlarımı böyle düzgün ve göz önünde görmek isterdim :) 




Bir merdiven ve bir kaç parça ahşap... 

     Sıra geldi aşkım pinterestte görüp vurulduklarım :) 


Giysileri odasında olanlar için..


Favorilerimden biri bu... Ama eşler düşünülmemiş :) 


Diğer favorimde buuuuu :) :) 


Herşey göz önünde bence çok güzel 


Çantalarınız için kullanışlı. 


   
    Ben öyle açıkta sevmem o ne öyle arkadaş derseniz de yapacak bir şey yok :)  ben yavaştan eşimi ikna turlarına başlıyayım diyorum :) 

    Peki siz hangisini beğendiniz? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder