31 Ekim 2014 Cuma

SESSİZLİĞİ BOZUYORUM...

Bir hafta ara vermek bana oldukça uzun geldi :) İşlerin yoğunluğundan hafta sonu gezmelerden, misafir ağırlamalardan bir türlü fırsat bulup da yazamadım. O yüzden bu suskunluğumu bir haftayı özetleyerek telafi edeceğim :) 





Geeçen hafta kocişimin süpriz haftasıydı bana :) her akşam elinde bir şeyle geldi :) İlk iki gün güzel küpeler geldi. 3. gün rengarenk ipler almış kendimiz örgü bileklik yapmaya çalıştık. 4. günde katı meyve sıkacağı ile geldi :) son hediye daha çok kendi içindi sanırım :) 








Yine bir Longoz gezisi yaptık bu sefer arkadaşımızla :) Yalnız bu sefer Longoz dönüşü Sakarya Nehrinin Karadeniz ile buluştuğu noktaya gitmeyi de ihmal etmedik. Sakarya ya yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim :) Biz hava serin olmasına rağmen çok eğlendik ıslandık ve güldük :) 





Eşimin iş yerinden arkadaşları bize yemeğe geldi. Bizde geleneksel misafir mangalımızı yaptık :) Sonunda da terasta közde pişen Türk kahvesi ve nargile vardı. Keyif keyif keyif... 




Ufak bir H&M alışverişi yaptık karı koca ama fotoğraflamayı unuttum :( Çorap 16,95 tl, küpe 8,95 birde yanında kolye ve eklem yüzüklerinden aldım onlarda 9,95 idi. Kocişime de kazak ve pantolon...


Alışveriş sonrası arkadaş toplantımıza gittik bu iki ufaklık bizi bizden aldı :)


    Aslında bir de misafir ağırladım ama onu bir sonraki yazımda anlatacağım denediğim muhteşem pratik lezzetleri sizinle paylaşmak istiyorum. Yorucu, yoğun, bol koşturmacalı, bol kahkahalı güzel bir hafta geçirdik biz. umarım sizde geçirmişsinizdir. Olmadı bu hafta şansınız bol olsun ve dilediğiniz gibi bir hafta geçirin.... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder