16 Ekim 2014 Perşembe

BEZ PASTA PART2

   Bebek bezinden pasta yapma isine iyice isindim:) bayramdan once isyeri arkadasimin esi dogum yapti. Bebek ziyaretine giderken elimiz bos gidilmez malum benimde aklima Erene yaptigim bez pastadan yapmak geldi. Zaten artan bezler vardi evde hem onlari kullanmis oldum hemde guzel ve orjinal bir hediyeyle gitmis oldum. Cokda begenildi :):) daha once yaptigim bez pastaya buradan ulasabilirsiniz. Yapimini anlatmadan gorsellerle sizi basbasa birakiyorum efendim. 








Esim bu sefer yaptigimi daha cok begendi. Sanirim yaptikca iyiye gidiyorum :)

Buarada bilgisayarimdaki sıkıntı dolayisiyla telefondan yazmak zorunda kaliyorum oyuzden affedin beni hatali yazilarim icin :( 

Herkese mutlu eglenceli hafta sonlari...

2 yorum:

  1. Ne güzel olmuş.Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceniz için ben teşekkür ederim...

      Sil