16 Ekim 2014 Perşembe

ISITICI PED KULLANIMI...

    Biz bayanlarin her ay basina gelen sıkıntı malum adet agrılari. Bende her ay buyuk sıkıntı yasiyorum. Yine boyle gunlerde karsima Lady Comfort isitici ped cikti karsima. Bim markette 1.95 tl ye aldim. Ve inanilmaz ama ise yaradi :) bir paket icinde 2 adet ped cikiyor ve kullanimi kolay inanin sicacik oldu karnim:)  sadece adrt sancilari icinde degil kisin bile usumeye engellemek icin kullanilabilir bence. Ben tabsiye ediyorum denemek isteyen olursa... 


2 yorum:

  1. Bende bir komşudan duyup almıştım o çok memnun kaldığını söylüyordu.O çılgın,insanı canından bezdiren sancıyı hafiflettiğini anlattı :) Fakat benim ekstra bir sorunum var...Ayaklarım çok ama çok üşüyor.Çorap+patik ikilisine ramak var :) Acaba bu pedi çorabın içine yapıştırıp öyle giyersem ayacıklarım ısınır mı ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası benimde ayaklarım çok üşüyor dediğiniz gibi çorap patik ne bulduysam giyiyorum. Ama ped biraz kalın ve geniş ayakaltında çok rahat kullanamazsınız bence birde içinde jel veya o tarz bir madde bu yüzden de bastığınızda sıkıntı yaratabilir. ama ben basmam yere oturduğumda kullanırım derseniz bence işe yarar oldukça ii ısıtıyor.

      Sil