18 Haziran 2014 Çarşamba

ŞORT ŞORT SHORTS ;)

    Veee sonunda beklenen yaz geldi. Nasıl mutluyum, nasıl enerji doluyum, nasıl yorgunum anlatamam :) Hafta sonu  misafirlerimiz sayesinde terasımızın açılışını yaptık. Sonrasında da cumburlop havuza :) Ee yaz geldi teras, havuz açılışı yapıldı dolapta ki kıyafetler değişti derken yeni sezon kombinlerine göz gezdirme geçte olsa başladı. Doğum günüm de sağolsun eşim ve ailem bir kaç parçayla dolabıma destek oldular ama yine de bir kaç parçada hala gözüm yok değil :)

     İnternette yeni ürünlere göz gezdirirken oldukça fazla şort kombinleriyle karşılaştım. Beğendiğim bir kaç kombini ve parçayı sizlerle de paylaşmak istedim umarım hoşunuza gider...


www.ekadinca.com




www.ekadinca.com


www.makyajodamm.com


www.moda.1001kadin.com


www.sanalzade.com








Yukarıda ki son dört resim benim instagram üzerinden beğenerek hatta bayılarak takip ettiğim @thepinkdiary kullanıcısına ait ve bunlar beğendiklerimden sadece bir kaç tanesi. 


Buda benim şort kombinim :) Gömlek ve şort Stradivarius dan fiyatlarını hatırlamıyorum maalesef. 


Mangoda indirim var... Şort fiyatı 40 tl 



Kendime Not: İndirimleri kaçırmaaa  :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder