11 Haziran 2014 Çarşamba

KİTAPLARIM VE BEN...

     İnsanlar ile kitaplar arasında özel bir bağ olduğuna inanırım ben... Daha doğrusu okuduğumuz kitaplarda bizlerden birer parça vardır. Ya sahip olamadığımız aşk, zenginlik, güç ya da sahip olduğumuz korkular, güven. Her tür her dilden anlatılan kitapları okumayı severim. Zaten okumayı sevmek her şeyi okumak demek değil midir? Benim için kesinlikle böyle bazı zamanlarda aynı anda 3 kitap bile okuyor olabilirim. Yoğun bir anlatımı olan kitap okurken özellikle yanında yardımcı keyifli bir kitap daha olur mutlaka. Ama hayatımda  biri var ki bütün kitaplarını okudum, bir ikisi hariç hepsine de sahibim 10 sene sonra da 2 yıl öncede okuduğumdan farklı bir tad almadan aynı keyifle okuyacağıma emin olduğum muhteşem kitapların sahibi Maeve Binchy... Herkes bence onun kitaplarında kendine dair bir kaç cümle bulabilir fırsatınız olursa okuyun kaçırmayın derim. Sizi gerçek dünyadan alıp hayaller kurmanızı sağlayacağına eminim. Özellikle Hayatın ta Kendisi Lokantası, İtalyanca Aşk Başkadır ve Aşk Mutfakta Pişer...

      Peki ben bu aralar ne okuyorum ne okudum ne tavsiye ederim :)



Uçurtma avcısı kitabını okumadım ama filmini ağlayarak izledim desem yalan olmaz. Khaled Hosseini nin bu kitabını internette görünce merak ettim iyi ki de merak etmişim gerçekten sürükleyici, duygusal muhteşem bir kitap sonlarında biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim ama okuduğuma pişman olmadım.


Sanırım elime aldıktan 10-12 saat geçmeden bitti. Çok eğlenceli, kolay okunan, biz bayanlar için çok tanıdık bir hikaye. Zaman kaybı olarak görmedim ama eşim okumadan bıraktı :) 


Ahmet Ümit' in okuduğum ilk kitabı. İlk 50-60 sayfa sıkıcı geldi ama sonlarına doğru bir açıldı bir açıldı :) Katili öğrenene kadar uyuyamadım. Seyehat sırasında okudum kesinlikle tavsiyemdir.


John Green'in kitaplarını çok merak ediyordum üstüne birde Aynı Yıldızın Altında nın film fragmanını izleyince merakım arttı ve kitabı aldım. Konusu anlatımı güzel ama pek sevdim diyemeyeceğim. Okumak isteyenlere tavsiye eder miyim ? ehhh 


Şu anda okumaya devam ettiğim sıkıcı, yoğun, bir okuduğumu bir daha okumak zorunda bırakan bir kitap ama çok severek okuyorum ve de çok beğendim :) Cümlelerimle tezat oldu biraz farkındayım ama okurken hissettiklerim böyle :) Okuyun derim... 


Kendime Not: Yeni kitaplar yeni ufuklar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder