9 Haziran 2016 Perşembe

PARTİ HEDİYELERİMİZ...

 Yine parti yine ben :) 

  Hafta başında oğluşumun partisiyle ilgili resimleri paylaşmıştım sizlerle. Şimdi sırada misafirlerimize verdiğimiz minik hediyelerde. Hediye seçeneklerimi de burada anlatmıştım. Şİmdide benim yaptıklarımı gösterme zamanı... 



Önce gelen bayan arkadaşlarıma verdiğim çiçek taçları anlatayım. Yukarıda görmüş olduğunuz bez çiçeklerden 1er metre aldım. Şerit halinde satılıyor ben rekli yapmak istediğim için hepsini tek tek kestim. 


Bu taç paketleri 10lu şekilde satılıyor bir paket yetti bana. Silikon tabancasıyla kestiğim çiçekleri belirli bir düzen olmadan herbir renkten birer adet olacak şekilde yapıştırdım. Normalde arkada kalacak kısımlarına kurdelede hazırlamıştım ama sonradan onlardan vazgeçtim. 



Şekerleri parti malzemesi aldığım yerden aldım. Otel tipi şampuan ve sabunları bir temizlik firmasından aldım ( 20şer adet 15tl). 




İstanbul'a giden bir arkadaşımdan bu şişelerden istedim. Fiyat olarak Sakarya ile pek bir farkı yok buradan alsamda olurmuş. 


Mavi renkli gül suyu ile doldurdum şişeleri. 


Henüz ismine karar veremediğimiz için bu şekilde bir etiket hazırladı eşim. Etiket şeklinde matbaada bastırdık. Hediyelerin üstlerine bunlardan yapıştırdım. 





Etiketlenmiş halleri bu şekilde. Daha sonrasında bu hediyeleri aldığım minik beyaz kağıt çantalara kodum. Beyaz renkli tülle süsleyip bir tanede nazar boncuğu ekleyip misafirlerimize dağıttık :) 


  Hediyelerimizi bu şekilde hazırladık. Bir sonraki yazım kazı kazan yapımı olacak. 

  Herkese mutlu hafta sonları... 

  Not: Sakarya da parti malzemesi arıyorsanız bol çeşit ve uygun fiyatlar için ben size TUNÇ SÜS EVİ ni şiddetle tavsiye ediyorum. 

  Adres: Semerciler mah. Yuvam sok. No:8 Adapazarı  
  Telf: 0264 3740802






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder