24 Mayıs 2016 Salı

PARTİ HAZIRLIKLARI #2 HEDİYELİKLER


   Merhabalar tatlış kuzucuğumun cinsiyetini söyleme partisi için hazırlıklar devam ediyor. Dekorasyon işi tamam süslemelerimiz hazır. Gelen bayan arkadaşlarımız içinde ufak bir süpriz hazırladık. Menümüzde tam net olmasa da 3 aşağı 5 yukarı hazır. Geriye gelen misafirlerimiz için ufacık hatıralıklar kaldı. Onlar içinde İnternetten araştırmalarım tamam malzemeler tamam. Geriye süslemesi kaldı. Süsleme içinde eşim inşallh bir etiket tasarımı yaparsa hazırlayacağız :) İnternetten gördüğüm bir kaç örnek hediyelik sizinle paylaşmak istedim. Ben kendi yaptıklarımı parti sonrası paylaşacağım çünkü bebeğimizin cinsiyetine göre hazırlıyoruz :) Birde katılacak misafirlerimiz için ufak bir anket hazırladık :) TaRaFıNı SeÇ BeRTaRaF oLMa sloganıyla :) Sizlerlede bu anketi paylaşıyorum merak edenler yapmak isteyenler için... 


Bunlar favorilerimden ancak bizim partimizde beylerde olacağı için başka bir partiye kaldı :) 



Çiçek ve çam dağıtma olayını çok seviyorum. Bu fikri doğum da veya mevlütte düşünüyorum fikrim değişmezse. 






Benim misafirlerim için düşündüğüm hediyelikler bu şekilde :) Minik sabun, şampuan, kolonya veya da banyo tuzu. 



    Dediğim gibi hazırlarken her aşamasını resimleyip parti sonrası sizlerle paylaşacağım şimdilik fikirler üzerinden gitmeye devam :) 

      

     Sizinde hediye önerileriniz varsa yorumlar kısmına yazarsanız çok sevinirim... Herkese mutlu haftalar.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder