23 Nisan 2015 Perşembe

NELER İZLEDİK/7

   Karı koca yoğun olunca bu aralar pek film izlemek mümkün olmuyor maalesef. O yüzden uzun zamandır size neler izledik yazısı yazmadım. Bugün biri vizyonda ikisi de geçen aydan vizyona girmiş ama bizim yeni izlediğimiz filmler. 




İlk filmimiz Vin Diesel ve Paul Walker' ın başrollerini paylaştığı ve son kez beraber kamera karşısına geçtikleri Hızlı ve Öfkeli serisini 7. 'si . Film bence tek kelimeyle muhteşemdi. Yine arabalar yine bir mücadele, bol aksiyon, bol patlama :) ama beni bitiren filmin sonundaki sahne ve anlatım. Serinin diğer filmlerini izlediyseniz bu son filmi kaçırmazsınız ama yeni izlemek isteyenler şiddetle tavsiye ediyorum. İmdb den 7,9 almış. 


Bir ayakkabıcı ve bir makine hayatını tamamen değiştiriyor. Açıkcası filmi hiçç beğenmedim Adam Sandler'in bütün filmlerini izlemiş biri olarak en kötüsü bu filmdi bence. Sonunu zar zor getirdim diye bilirim maalesef. İmdb den 5.8 almış. Vasat bir filmdi. İzlemeyi düşünenlere siz bilirsiniz diyorum :D 


Son olarakta izlensede olur izlenmese de tarzında bir film Mr. Turner. Ünlü İngiliz ressam J.M.W. Turner'ın hayat hikayesinin anlatıldığı filmde başrol oyuncusu Timothy Spall. Ben şahsen performanslara bayıldım. Sadece biraz sıkıcı gibi geldi bana ama izlenebilecek bir film. İmdb den 7 almış. 

   Haftasonu film izlemeyi düşünenler siz neler izliyceksiniz? Yorumlarınızı bekliyorum... 

   İyi tatiller, bol güneşli, bol kahkahalı... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder