12 Şubat 2015 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ FİKİRLERİ...


  Sevgililer gününe sayılı bir zaman kaldı. Hediye telaşı, ne giysem telaşı hepsi birden bastırdı. Hediyesini alanlar rahat (yani ben). Almayanlara da Allah kolaylık versin diyorum. Nacizane pinterestte gördüğüm bir kaç sevgililer günü fikrini sizle de paylaşmak istedim... 


Evinizin her yerini süsleyebilir kalpler...  



Sabah kahvaltısı için mükemmel :)


Romantik akşam yemeğinizde masanızı süsleyebilir bu mumlar. 


Kitap delisi bir sevgiliniz varsa bu kalpli ayraçlardan yapıp üstlerine minik notlarla onu şaşırtabilirsiniz... 


Sabah için güzel bir süpriz :)


Yemek masasında kullanım için ideal tık tık ... 



Şahsen ben böyle bir akşam yemeği hayal ediyorum :) 



Siz siz olun sevgiliniz için BİM den hediye bakmayın. O kadarda değil yani :D :D :D











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder