1 Şubat 2015 Pazar

MUCİZE... NELER İZLEDİK/4

   Hafta sonu karı koca ayrı ayrı takıldık :) Eşim arkadaşlarıyla bizim evde bende kendi arkadaşlarımla onların evlerinde takıldık. Ama bizden geçmiş diyesim geldi uykusuzluğa dayanabilmek gerçekten sıkıntılı oldu :) Pazar günü güzel bir kahvaltının ardından arkadaşımla sinemaya gidelim dedik ve kendimizi mucize filminde bulduk.



Geçekten herkesin oyunculuğuna bayıldım ama özellikle Mert Turak anlatıldığından da öte bir performans sergilemiş. Gerçek bir hikayeden uyarlanması ise filmi bence daha da bir çekici yapmış. O dönemlere ışık tutan filme biz bayıldık bayılmanın da ötesinde filmeden çıktıktan sonra bile hala aklımız filmin sahnelerinde özellikle de son sahnesindeydi. Tavsiye hemde şiddetle tavsiye ediyorum izlemenizi. 



Hafta içide eşimle ne izlesek diye bakarken Peekay filmini görük ve açıkçası Aamir Khan ın filmi olduğu için izlemek istedim. 3 İdiot tan sonra takdir edilesi filmler yapılıyor Hindistan sinemasında bence. Bu filmde kesinlikle onlardan biri. Bazı sahnelerde şu herşeyi şarkıya dönüştürme olayı boşuna gibi duruyor ama şarkıların sözleri, melodisi dayanılabilir bir hal almasını sağlıyor :) Komik ve duygusal bir film ama çoğunlukla komik. İzlemenizi tavsiye ediyorum tabii ki. 

   Bu hafta hem yoğunluktan hemde fırsat bulamamaktan pek film izleyemedik ama izlediğim bu iki filmede gerçekten bayıldım. Mucize hala sinemalarda kaçırmayın.... 

    Herkese iyi haftalar diliyorum...  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder