2 Eylül 2014 Salı

TATİL BİTTİ...

    Erken biten tatil, ayak sürüye sürüye gelinen iş ve beklediğinden daha yoğun bir hafta... Bütün olumsuzluklara rağmen 15 günlük tatil planlarımız maalesef 5 günle bitirmek zorunda kaldık. Hem de karı koca ayrı ayrı :( Son anda kocişimin Ankara'da eğitimi çıkınca bizde planlarımızı değiştirip Dikili tatilimizi iptal ettik. Kociş Ankara'ya bende İzmir'e can arkadaşımın düğününe... Ona rağmen ben gerçekten çok ama çok eğlendim 4 gün boyunca. Bugün size düğün maceralarımızla ilgili paylaşımda bulunacağım :) Hazırsanız başlıyoruzzzzzz :) :) :)


Gelen misafirlere dağıtılan kınalarımız. 


Konuşma balonlarımız.



Tabiiki bizden normal bir kına yakmamız beklenemezdi sanırım :) 





Kuaför fotoğraflarımızda fotoğrafçı yoktu ama ben vardım :) Bence gayette güzel oldular?? 



Kuzum benimmmm 


Bir başka kuzu ve ben :) 

Kaç sen geçti üstünden bilmiyorum üniversite ilk günlerinden bu yana yan yanayız umarım hep böyle devam eder dostluğumuz... 


Araba selfisi :) 


Buda şirin mi şirin gelin arabası :)


Güzel gelinimiz... 


Bizde düğüne gitmek için hazırız :) 


Düğün bizsiz ve selfisiz olmaz tabii ki :)


İzmir'den Manisa'ya doğru :) 

    Canım arkadaşıma ve sevgili eniştemize mutluluklar diliyor darısı evde kalmış bekarların başına diyorum :))) Çarşamba günü kına gecesi Cuma günüde Manisa da düğün yaptık. Arada 1 gün olması dinlenmemiz için çok iyi oldu. Kına gecesinde gelinimiz önce gelinliğini giydi daha sonrada kına yakılmadan önce bindallısını giydi. Bizler de başımıza minik duvaklar taktık ve hatıra olarak birer şal hediye edildi. Düğün günü ise gelin alma yapıldıktan sonra Manisa yollarına düştük yukarıda görmüş olduğunuz 3 güzel bayanla :) Bol bol oynadık kurtlarımızı döktük bu arada da fazla fotoğraf çekilmedik tabii ki :) Gelinimiz kınada ve düğünde iki farklı duvak ve iki farklı çiçek kullandı. 

     İşte bizim düğün maceramız da böyle geçti gitti :) Ben daha sonra cumartesi günü Aydına a ailemin yanına gittim hemde başka bir arkadaşımın düğününe katıldım. Pazar günü de evime kocama kavuştum. Yorucu zorlu bir haftayı tatilden saymadan bitirdim anlayacağınız. Deniz güneş olmasada sonbahar için güzel planlarımız var tabii hayata geçirebilirsek :) 


Kendime Not; Kendi düğünümde yardım edenlerden Allah razı olsun :)))
     






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder