22 Eylül 2014 Pazartesi

RESMEN KIŞ GELDİ...

   Yaz geldi gelemedi bitti bitemedi derken bir hafta da resmen kış geldi... Havalar mevsim normallerinin altında bol yağmurlu bol depresyonluk oldu. Oysaki daha ne tatil, gezme planlarımız vardı. Neyse hafta sonu evlilik yıl dönümü dolayısıyla ufak bir kaçamak yapacağız :) Neyse hazır kış gelmişken trençkotlar ve mevsimlik kabanlar dolaplarda yerini almışken bu sezon beğendiğim mont ve kabanları sizlerle paylaşmak istedim. Belkide kışa hazırlıksız yakalanıp yeni alacaklar olabilir veya da fazla mal göz çıkartmaz diyenleriniz :) 

       Hazırsanız başlıyorum :)



Forever new kaban çalışan bayanlar için bana gayet şık geldi 200tl.


Gayet şık bir trençkot Forever New den 230tl.


Bu sene sanırım toz pembelerle çok sık karşılaşacağız Forever New 350 tl. 


H&M Sakarya ya açıldığından beri daha sık takip eder oldum. Drapeli bu kabanına bayıldım 150tl. 



Çok beğendim desem yalan olur sadece renginden dolayı burada yer vermek istedim bu cekete. Yine H&M  80tl.


Sen ne güzel bir şeysin yaw... H&M  70tl. 


Bu yün kabanın manken üstündeki duruşuna bayıldım. En kısa zamanda H&M e gidip bakmam lazım 170tl. 

     Standart modeller dışında en beğendiklerim bu modeller oldu. Umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir. Koton ve Mangonunda bir kaç modeli gözüme çarptı ama en beğendiklerimi göstermek istedim sizlere.

Kendime not: yaz için ayrı kış için ayrı alışveriş aman Allah'ım ne mutluluk verici :)



2 yorum:

  1. 3.resimdekine çok benzer bir ürünü buypasa.com dan almıştım birkaç gün önce sevgilim için. orada epey uygundu fiyatlar, bakmanızı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ünal bey. Göz gezdireceğim...

      Sil