20 Ağustos 2014 Çarşamba

SAÇ SAÇA... BAŞ BAŞA...

    Saç saça baş başa tabii ki kavga falan etmedik :) kim kime dum duma gibi bi durum yani :) Yazının başını böyle hayal etmemiştim ama :) Neyse olan oldu yeni bir başlangıç yapmadan size denemenizi tavsiye edeceğim bir kaç saç modeli paylaşmak istiyorum. Malum haftaya uzun zamandır beklediğim can dostumun düğünü var. Kendim için saç modelleri bakarken karşılaştığım bir iki evde yapılabilecek modeli sizlerle de paylaşmak istedim. 












şahsen ben düğünde sırtı açık bir elbise giyeceğim için bu tarz bir model yaptırmayı düşünüyorum. 






resimler herzaman ki gibi pinterestten... 

     Malum her saç herkese yakışmaz. Deneme yanılma yoluyla doğru saç modelini bulmanız lazım. Ben kuaföre gitmeyi pek sevmem (saçımın ellenmesinden hoşlanmıyorum da ) o yüzden de hemen bitebilecek yapımı kolay modeller ve doğal görünümlü saçları tercih ediyorum.

       Sizin tercihleriniz neler??? 

Kendime Not: acaba topuz mu yaptırsam... Şöle ışıl ışıl parıl parıl  : P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder