12 Ağustos 2014 Salı

OJELERİM VE BEN...

    Oje sürmeyi hangi bayan sevmez ki !!?? Evlenmeden önce her gün değişik ojeler sürmeye ve nail art denemeleri yapmaya bayılıyordum daha doğrusu fırsat buluyordum :) Şimdi haftada bir kere sürsem seviniyorum resmen. Ama sürmüyorum diye inceleyip beğendiklerimi arşivlemiyor değilim. İnstagram ve pinterest saolsun acayip güzel şeyler bulmak mümkün. işte bir kaç örnek ...











Yukarıda yer alan fotoğraflar pinterestten beğendiklerim ve yapmak için arşivime aldığım örnekler...




Havyar ojeyi çok merak edip Watsonsdan almıştım uyguladım ama bana 2 saat anca dayandılar. Tırnaklarımla oynamadan duramadım resmen ve bütün boncuklar tek tek döküldü :) 


Manyetik ojeyi maalesef pek sevmedim. Bir iki kere kullandım ve öylece bir kenara bıraktım. 


Böyle bir nail art yapmak isterdim ancak yukarıda görmüş olduğunuz ojeler aslında birer sticker. Watsonsdan 3,5 tl ye almıştım sanırım ve acayip beğenerek kullandım. 


Geçen pazar sıkıntıdan denedim. Renkler çok hoşuma gitti. Şeklini tam yapamasam da  :) 

   Peki sizin var mı uygulamayı sevdiğiniz modeller ??



Kendime Not: nail art seti edinmek gerekli. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder