24 Temmuz 2014 Perşembe

SHEİNSİDE.COM İLE YAZ ŞIKLIĞI...

   Severek takip ettiğim bir kaç blogger sayesinde tanıştığım www.sheinside.com dan ve Google plus da paylaştığı kombinlerden bahsedeceğim bugün size. Bence çoğumuz biliyoruzdur bu siteyi zaten bende uzun uzun site haritasından bahsetmeyeceğim. Google plus da gezerken gördüğüm ve hayran olduğum bir kaç kombin oldu ve sizlerle paylaşmak istedim. 

    İnternet alışverişinin ülkemizde de yaygınlaşmasından sonra level atlayarak yurt dışından alışverişe geçtik. Gayette memnun ve mutluyuz bence. Ülkemizde bulamadığımız ürünleri veya bulduğumuz ancak fiyatları uçuk gelen ürünleri uygun fiyatlarla yurt dışı sitelerden alabiliyoruz. Hemde aldığımız ürünle pişti olma riskimiz azalıyor :) Daha önce sadece ebay ve aliexpress den alışveriş yaptım ancak Sheinside nin kimonolarında gözüm kalmadı değil :) Vaktiniz varsa ben bir tıklayıp inceleyin derim. www.sheinside.com 

    İşte benim beğendiğim kombin resimleri... 











    Hepside bir birinden güzel değil mi ? 

    Ayrıca severek takip ettiğim www.lacintenel.com da sheinside tatil bavulu cekilisi var. Sizde çekilişe katılıp şansınızı deniyebilir ve Sheinside nin ürünlerini kazanıp deneme şansına sahip olabilirsiniz... 

Kendime not: o kimonolardan istiyorum ama :( 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder