21 Temmuz 2014 Pazartesi

MİNİ MİNİ BİR ALIŞVERİŞ...

    Ramazan ayı dolayısıyla kapalı sayılırım ruhen ve bedenen :) o yüzden bloglada pek ilgilenemedim bu aralar. İster istemez bir yorgunluk bir halsizlik oluyor bu günlerde. Neyse ki bayrama az kaldı ve ben canım anneme babama kavuşacağım için acayip mutluyum. Bu haftasonu iftarda son misafirlerimizi ağırladık. Çok eğlenceli ve güzel geçti. Ödül olarakta pazar günü kocacığımla Ankara-İstanbul yolunda otobanda bulunan hem mola hemde alışveriş yapabileceğiniz Parkshop dinlenme tesislerine gidip Koton'un outletinden alışveriş yaptık. Aslında alınabilecek çok fazla şey olmasına rağmen işlerimiz nedeniyle çok abartmadan ufak bir alışveriş yapıp ayrıldık. 


Eşim cepli gömleklerden hoşlanmaz o yüzden cepsiz bir gömlek görünce dayanamayıp hemen alırız :) Rengi ve duruşu gayet güzel olan bu gömlek 40 tl. 
Elbiseyi de ben pek istemesem de eşim beğendiği için almış oldum. Tatilde rahatlıkla giyebileceğim bir elbise fiyatı da inanılır gibi değil ama 10 tl :)
Çantayı aslında haftaiçi collezioneden almıştım 12 tl. 

     Biz birer parça ürünle kurtardık :) ama gözüm kalmadı değil... Umarım sizde bayram ve tatil alışverişinizi ufacık sıyrıklarla kurtarabilirsiniz :) :) :) 

Kendime not: tatil bavulunu gözden geçirip eksikleri tamamlamak lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder