4 Eylül 2015 Cuma

KİRLİ GÜNLER, MUTLU YÜZLER... 11. VE 12. GÜN KÖYCEĞİZ / DALAMAN / GÖCEK...

Haftanın son günü tatilimizin son günlerini anlatarak geçicek :( Gerçi daha anlatacağım 4 gün daha var ama onlarda haftaya inşallah.

10. gün akşam Marmaris'ten Köyceğize geldik. Güzelce bir kordonunda gezdik. Sonra turlara baktık. Önce tura katılmaya karar verdik ama sonra Göcek'ten tur yapmanın daha mantıklı olduğunu düşündük ve çok merak etsek de maalesef İztuzu plajını gezemedik. Fiyatları 50-60 arasında değişiyor 3 yere götürüyor tekneler sizi ve bütün gününüz neredeyse İztuzunda geçiyormuş. Birazda bu yüzden kararsız kalıp Göcek'i tercih ettik.  Tur araştırmamızdan sonra kamp alanına gittik ama ortada kamp alanı yok. Tadilattaymış :( bir tanesi de daha uzak bir yerde bulunuyor. Biraz araştırma sonrası bir yer bulduk hemde ücretsiz :) çadırımızı oraya kurduk ve 2 gece orada kaldık. Neresi derseniz... Söyleyemem :)

tabii ki burada kalmadık :)

Köyceğiz kordon...

11 günümüz için muhteşem bir planımız vardı; rafting :) Baştan söyleyeyim çok çok çok güzeldi :) Biz internet üzerinden 100tl olarak aldık rafting paketini. Ulaşım, sabah kahvaltısı, rafting ve yemek dahil pakete. Gerçekten yemekleri de oldukça güzeldi. Belirlenen yerden bir araç aldı bizi ve yaklaşık 1.30 saat sonunda Doğadayıza vardık. Önce güzel bir kahvaltı ve bilgilendirmenin ardından yine düştük yollara. 30 dakika daha gittik ve raftinge başlayacağımız yere geldik. Yine güvenlik ve bilgilendirmenin ardından 3 saatlik muhteşem maraton başladı. 3 saat durmaksızın yapmıyorsunuz ama geçirdiğiniz zaman o kadar. Hocaları dinlemeniz çok önemli onları dinlerseniz hiç bir sıkıntı olmadan parkuru tamamlıyorsunuz. Ben daha zor bekliyordum ama çok keyifli ve komikti. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Birde unutmamanız gereken 2 şey güneş kremi ve deniz ayakkabısı. Gittiğiniz ekipte çok önemli. Tanımadığımız 2 çiftle beraber bota bindik şansımıza bir çift Sakarya'dan geliyorlardı hemen sohbet muhabbet kuruldu. Hocamızda çok iyiydi saolsun tabii son anda beni bottan atmasaydı :D Vala raftingde çok çok eğlendim kendi adıma konuşayım. Şiddetle de tavsiye ediyorum yolunuz düşerse yapmadan dönmeyin :)

Gitmeden önce son fotoğrafımız. Orada çekilen fotoğrafları biz almadık maalesef. O yüzden tek fotoğrafımız bu :) Atom karıncaya benziyoruz :) :)

Rafting dönüşü yemeklerimizi yedik ve dalamana gere döndük. Bizde oradan Köyceğize. Ertesi sabah çadırımızı toplayıp yola koyulduk ve Göcek tekne turuna yetiştik. 12 adalar turu olarak geçiyor biz Falcon 1'i seçtik tur olarak çok da memnun kaldık kişi başı 50 tl. Çay balık meyve ikram edildi. Yalnız yanınıza biraz atıştırmalık ve bol su alırsanız sizin için iyi olur yoksa ücretler biraz fazla doğal olarak. Çok kalabalık değildi tekne ve kalabalık olmayınca da birbirimizle kaynaşıp eğlenmekte daha güzel oldu :)

Göcek çarşı.

12 adalar deselerde 5 koyu geziyorsunuz. Bedri rahmi koyu, Sıralıbük, Sarsala, Kleopatra hamamı ve Yassıcaadalar. Ben sadece yassıcaadaları beğenmedim onun dışında hepsi çok güzeldi. Göcek tekne turumuzda gerçekten çok keyifli geçti bizim için. Sabah 10 da başladı ve akşam 7 de dönüş yaptık. Göcek'in koyları ve denizi çok güzeldi. Çarşısını da çok beğendim ben. Yükselmeye potansiyeli olan bir kıyı şehri.

Eee Göcek te akşamı yaptık yola devam sırada 2 gün Fethiye-Ölüdeniz var :)

Hepinize iyi haftasonları bol güneş bol kahkaha ve bol eğlenceler efendim :)