6 Temmuz 2015 Pazartesi

YOK BÖYLE İNDİRİM...

    Ramazan ayında mağazalar neler indirim yapar? bence ellerindeki ürünleri uygun fiyat satarak yeni gelecek ürünlere yer açmak ve özellikle bayramda indirimsiz indirim yapmak... Veya da ramazan ayında indirimlerle biz bayanların aklını çelip bayramda yapacağımız alışverişlere zemin hazırlamak... Bu nedenleri daha da çoğaltabiliriz. Şikayetçiyim falan sanıyorsanız elbette değilim :) Bu indirimler sayesinde twistten, ykmden, boynerden ve h&m den güzel bir alışveriş yapıp yaz alışverişini bence kapattım ( yürekten inanmak istiyorum ) Neler mi aldım; işte... 



Twistteki %70 indirime kim kayıtsız kalabilir ki... Tam olarak belli olmasa da üzerindeki nakışlara vuruldum. Birde mint yeşili bir bluz daha aldım ama hemen giyince resim çekemedim. 


Gerçekten oldukça şık duruyor (Twist)


Twist


H&M ayakkabılarımız tatil için vazgeçilmezimiz olacaklar sanırım. 


Bunlarda eşimin. Gömlekler Boynerden (U.S Polo) %50 indirimli. Pantolon H&M.


   Bence yeterli bir alışveriş yapmışız. En azından ben :) Yaz sezonunu ne kadar alışverişsiz idare ederim bilemiyorum ama... 

    Hepinize mutlu haftalar, bol alışverişli bol paralı günler :) 



3 yorum:

  1. çok teşekkür ederim hemen ziyarete geliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim.
    Benim bloguma da beklerim http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/
    Ayakkabıları ne kadara almıştınız merak ettim de
    Teşekkür ederim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar Elif hanım
      eşime aldıklarımız 24,99 ve 29,99 kendime aldığım da 29,99 aldık.
      teşekkür ederim...

      Sil