9 Aralık 2014 Salı

YENİ BİR DOĞUM GÜNÜ, YENİ BİR DOĞUM GÜNÜ...

   VE YİNE BEN :) 13 Aralık da bıcırık yeğenim Alkım'ın doğum günü. Uzakta olsamda, katılamayacak olsamda yinede organizasyon benim işim :) Alkıma yakışır bir doğum günü hazırlığına girdim. İsminin anlamını taşıyan GÖKKUŞAĞI konseptli doğum günü hazırlıyorum kuzuma. Uzakta olduğum için maalesef her ayrıntıyı gözden geçirme fırsatım olmayacak ama en azından bannerlar, cupcake süsleri, ufak hediyelikleri hazırlamış olacağım gerisi onlara kalmış :) 

     Sizlerde yapmak isterseniz catchmyparty.com a tıklayabilirsiniz. 


Paint saolsun hiç uğraşmaya gerek kalmıyor başka programlarla. 





Catchmyparty.com dan bu konsepti ücretsiz indirip kendinize göre düzenleye bilirsiniz. 

    Veeee işte benim yaptıklarım... 




Anı kartları




Pasta süsleri


Bannerlar


Cupcake süsleri


Minik hediyeleri.


Ben her zamanki gibi hazırlarken çok eğlendim ve neredeyse bir günde hepsi bitti bugun yola çıkıcak inşallah. Umarım ablacım ve kuzucum beğenir. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder