27 Kasım 2014 Perşembe

NELER İZLEDİK / 2

    Geçen haftalarda izlediğim ve beğendiğim filmleri sizlerle paylaşmıştım. Bu haftada bir kaç sinema maceramız ve evde film keyfimiz oldu. İzlediklerim hakkında bir kaç şey paylaşmak istedim. İzlemeyen ama izlemek isteyenler için fikir olur umarım. 



Pazar günü karı koca kafamıza esip sinemaya gitmeye karar verdik. İnterstellar' ı da çok merak etmiştik izleyelim dedik. Baştan söyleyeyim film çok uzun :) yani saatine bakmadan girmiştik baya uzun geldi :) Aaa film çok güzel İMDB den 8,9 almış. Mathew Mcconaughey ve Anne Hathaway baş rollerini üstlenmiş ve iyi yapmışlar :) Uzay filmi tadıda hem aile filmi hemde fantastik bence birazda gerilim. Mutlaka izleyinnnn..... 


Dün akşam tek başıma gittim filme. Çağan Irmak'ın neredeyse bütün filmlerini izlemiş ve kendisine hayran olmuş biri olarak nedense bu filmi sevemedim :( Özellikle filmin ilk bölümüne bir türlü adapte olamadım. Can alıcı kısımlar ikinci bölümdeydi ve finali gerçekten güzeldi. Sanırım Çağan Irmak'ın alıştığımız duygu yoğunluğunu bulamadığım için olmadı :( Ama Farah Zeynep'in oyunculuğuna hayran kaldım. 


Açlık oyunlarının ilkini tvde izlemiş ve bayılmıştım. İkincisini izlemek de yeni nasip oldu maalesef. Filmin ilk bölümlerinde pek bir olay yoktu ama Capitoldaki insanların kıyafetlerine ve renkli ışıltılı hallerine bayıldım yeniden. Filmin sonlarına doğru olaylar başladı ve resmen beni içine çekti film ve en can alıcı yerinde bitti. İlla Alaycı kuşu izleyin diyor yani bize film. İzlemediyseniz bence mutlaka izleyin derim . 

   Benden bu haftalık bu kadar sizinde film önerilerinize açığım, yorum bırakırsanız sevinirim. 

    Şimdiden iyi seyirler.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder